De perfecte housekeepingtrolley met slechts een paar muisklikken

Wanzl Hotel Service maakt online configuratie van Mundus mogelijk

Vier modellen, alle relevante aan- en uitbouwoplossingen en talrijke vormgevingsmogelijkheden: met de nieuwe configurator voor de housekeepingtrolley Mundus op de bedrijfswebsite, maakt Wanzl Hotel Service het voor hoteliers en gastronomen mogelijk om buiten de gebruikelijke kantooruren comfortabel aankopen te doen. De menunavigatie leidt de gebruiker eenvoudig van de modelselectie via individuele aanpassingsmogelijkheden op basis van het uitrustingsprogramma tot aan designvarianten bij het decor. "Online handel wordt ook in onze branche steeds belangrijker. We werken al sinds begin dit jaar samen met het platform Lusini en hebben de online verkoop nu compleet gemaakt met een eigen configurator", vertelt Markus Spengler, Senior Vice President Sales Hotel & Material Handling. Het designconcept van de Mundus maakt een grote vormgevingsvrijheid mogelijk, maar eventuele verkeerde bestellingen zijn bij de online-configuratie uitgesloten. Want het programma laat niet-mogelijke samenstellingen helemaal niet toe. Bovendien wordt elke aanvraag nog een keer door het Wanzl-team gecontroleerd. De configurator is beschikbaar in vier talen.

Stap voor stap naar de optimale Mundus

Aan het begin van de configuratie kunt u kiezen uit vier formaten wagens. Vervolgens worden er opbouwoplossingen en lades weergegeven. Hierna volgen de mogelijke opbouwvarianten, hun plaatsingsmogelijkheden en uitrustingsvarianten. Uiteindelijk wordt het gewenste design gekozen: u kunt kiezen uit de decors ‘Antraciet’, ‘Eiken natuur’ en ‘Ebony’ voor de romp en voor het frame de kleuren ‘Zwart metallic’, ‘Titaangrijs’ en ‘Gold metallic’. Tijdens de gehele configuratie kunnen aanpassingen worden uitgevoerd zonder de menunavigatie te moeten verlaten. Het resultaat kan in de presentatiemodus van alle pagina’s worden bekeken en als pdf worden opgeslagen. Aan het einde stuurt de gebruiker een aanvraag naar het Wanzl-team, dat deze vervolgens controleert en eventueel optimalisaties aangeeft. "De Mundus behoort al vele jaren tot onze bestsellers, en omdat we ons daarmee inmiddels niet alleen meer richten op housekeeping, maar ook op andere aspecten van het hotelwezen, zoals restaurant, terras of wellnessruimte, is de vraag enorm. Met de configurator bieden we onze klanten niet alleen een gebruiksvriendelijke oplossing, maar ontlasten we ook onze verkoopafdeling", aldus Spengler.

Housekeepingtrolley Mundus – een succesverhaal

Het actuele designconcept van de Mundus housekeepingtrolley overtuigt hoteliers dankzij een uitgebreid uitrustingspalet, dat maximale vormgevingsvrijheid biedt. Zo profiteren ook andere gebieden in het hotel van een betrouwbaar product, dat zich al lang heeft bewezen binnen housekeeping. Tegelijkertijd is de Mundus door zijn lange levensduur veelzijdiger inzetbaar en daardoor bedrijfseconomisch nog interessanter. Want met vier formaten wagens, drie decors en drie framekleuren kan de Mundus aan elk hotelinterieur of corporate design worden aangepast. Naast de mogelijkheid om via het handelsplatform Lusini standaardproducten te bestellen – ook in kleine hoeveelheden – en het advies van de verkoopafdeling van Wanzl, biedt het bedrijf met de nieuwe configurator nu een manier om beide werelden met elkaar te verbinden. Bovendien zijn er op elk moment doordachte basismodellen als direct leverbare voorraadartikelen beschikbaar en een snelleveringsprogramma maakt de eenvoudige individualisering van kant-en-klare wagens met geselecteerde accessoires mogelijk.